بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه‌نويي: آقاي حسن‌زاده خدايي هم هست

http://axgig.com/images/48390371762641967847.jpg

امير قلعه‌نويي در کنفرانس مطبوعاتي بعد از ديدار مقابل نفت تهران که با تساوي يک بر يک به پايان رسيد، گفت: با اين کيفيت زمين خوب بازي کردن بسيار سخت است. مسئولين تختي تلاش مي‌کنند اما باز هم وضعيت همينطور است. آنها که مي‌گويند ليگ ما ضعيف شده حرفشان را قبول دارم چرا که اين کيفيت زمين در کار تأثير مي‌گذارد. فوتبال بازي کردن در اين نوع زمين‌ها بسيار مشکل است به پاس سوم نمي‌رسيديم و بعد از آن مجبور بوديم توپ را بيرون بزنيم. يک گل استثنايي هم دريافت کرديم که آن هم از شانس بد ما بود.
وي افزود: به بازيکنانم خسته نباشيد مي‌گويم. تمرکز خوبي داشتند يک توپ خوب به دست آورديم و اگر آن را خراب نمي‌کرديم بازي 2 بر صفر مي‌شد اما همان توپ برگشت و به دروازه ما رفت. با اين بازي به ليگ بازگشتيم و از جمعه استارت قهرماني مي‌زنيم.
قلعه‌نويي در مورد اينکه از شعار عليه علي دايي جلوگيري کرد، اظهار داشت: به هر حال هرکس وظيفه‌اي دارد مي‌خواهم امروز در خصوص محروميتم حرف بزنم نشستن روي سکو بسيار سخت بود تا الآن زياد محروم شدم اما اين محروميت بسيار سخت بود. حسن‌زاده و همکارانش آسوده‌خاطر باشند اين اتفاق هم مي‌گذرد حسن‌زاده و همکارانش نظاره‌گر بودند آنها بدون هيچ گزارشي من را محروم کردند. آقاي حسن‌زاده خدايي هم هست.
وي در مورد اينکه از دادن برخي شعارها جلوگيري مي‌کرد، خاطرنشان کرد: بالاخره رفتار مافيا اين است بايد اين کار را کنيم در کشور ما بداخلاقي حرف اول را مي‌زند کار آموزنده را نشان نمي‌دهيم وظيفه من بود که در جريان بازي از اين کار جلوگيري کنم در هر حال ساير مربيان همکار من هستند اميدوارم همانطور که با ما رفتار شد با همه هم رفتار شود. در حق من کم‌لطفي کردند و بي‌گزارش محروم شدم و رأي را به صورت قطعي دادم. مطمئنم حسن‌زاده اين کار را قانوني انجام داده و صد در صد عدالت را رعايت کرده است. من زياد محروم شدم و اين بدترين رأي بود. حتي يک بار شش ماه محروم شدم اما به اين اندازه سخت و عجيب نبود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 7 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته سیزدهم,استقلال,نفت تهران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com